sexta-feira, janeiro 27, 2006

Cry me a river


Now you say you need me
Why don't you prove you do
Come on and cry me a river
Cry me a river
I cried a river over you

Now you say you're sorry
For being so untrue
Come on and cry me a river
I cried a river over you

You drove me
Nearly drove me out of my head
While you never shed a tear
Remember
I remember every word tou say
Told me love was too plebian
Told me you were through
With me and -

Now you say you love me
Why don't you prove you do
Come on and cry me a river
Cry me a river
I cried a river over you

You drove me
Nearly drove me out of my head
While you never shed a tear
Remember
I remember every word you say
Told me love was too plebian
Told me you were trouhgh
With me and -

Now you say you love me
Why don't you prove you do
You can cry me a river
Cry me a river
I cried a river over you
I cried a river over you


A. Hamilton




Yes i've cried over you............but I won't cry anymore...................
I gave up..................


***=)

1 comentário:

Mim... disse...

Yes i've cried over you............but I won't cry anymore...................I gave up..................

e fizeste tu muito bem!!!! :D
eheheheh

acho k, como tb ja te disse, ha situações que nao merecem que vertamos uma lagrima que seja...o melhor mesmo é deitarmos tudo para trás as costas e lutar por uma vida melhor!!

acho k nao sou a pessoa indicada para te dar forças e exemplos de como se luta ou mesmo quando!sou casulinha e nao tenhu muita experiencia de vida mas considero que aquela que possuo dá-me motivos para acreditar em que pessoas como consigam alcançar os seus objectivos!

nao conheço a musica mas dve ser linda...pa tu teres postado a letra é porque gostas!é sempre uma boa ideia passares-me a musikelia!!

uma boa continuação para estes posts..revelam-se a cada dia uma fonte de inspiração brutal! :D lool

Mas, ao ler alguns deles, também me deixa triste por me sentir um puoco impotente ...

desculpa!!

e FORÇA pintaroleca!!!!!!!
beijinhus****************